Forebygging under COVID-19

Vi vil informere deg om at vi har til hensikt å holde vår virksomhet som vanlig, og også gjøre alt for at du skal føle deg trygg på å bestille. Vi følger nøye retningslinjene gitt av FHI og WHO (World Health Organization) og foretar løpende justeringer.

Alle bestillinger blir pakket og levert av Postnord. Dersom du har en pakke som skal hentes på et utleveringssted og sitter i karantene, har Postnord flere løsninger som sørger for at du får pakken din og samtidig kan holde deg hjemme. Les mer om hvordan Postnord leverer trygt for deg og for sine ansatte i løpet av denne perioden: Hvordan Postnord forebygger under COVID-19

Når du handler hos oss, har du alltid et 30-dagers åpent kjøp og har derfor god tid til å returnere bestillingen og få pengene dine tilbake eller bytte mot andre varer.

Hvis du har spørsmål eller bekymringer, kan du kontakte oss som vanlig på vår kundesupport side eller chatte med oss direkte på Facebook Messenger.

Vi takker for din forståelse av situasjonen og ser frem til fortsatt tillit til våre tjenester og produkter.


Leveringstider
For øyeblikket opplever vi ingen forsinkelser i leveransene til deg som kunde, men skulle det oppstå forstyrrelser senere, holder vi de berørte kundene oppdatert. Våre leveringstider for de respektive leveringsalternativene finner du nedenfor.

Postnord: 1-3 arbeidsdager
For leveringsalternativer "Hjemlevering", "til nærmeste representant" blir bestillingen vanligvis levert innen 1-2 arbeidsdager. Bestillinger "til nærmeste representant" og med "hjemlevering" varsles via SMS. Vi sender alle ordrer som kommer før kl 15.00 samme dag.

Retur
Vi tilbyr alltid enkel returprosess og gratis bytte. Det er enkelt å returnere med den forhåndsbetalte returetiketten.